onsdag 28. april 2010

Hvordan framtidens tver kommer til å se ut?

Hvordan framtidens tver kommer til å se ut er et ganske godt spørsmål. Det er ikke lenge siden søsteren min kjøpte seg ny tv. Flatskjerm selvfølgelig. Det som var spesielt med denne tven var at veggen rundt flatskjermen endret farge etter hvilken farge det var på skjermen. Var det fotball som stod på, ble veggen rundt flatskjermen grønn.
Dette sier litt om hvordan teknologien til tv-en har endret seg. Før kunne en kun se fjernsynsprogrammer i svart-hvitt. Jeg tror teknologien bare vil utvikle seg mer og mer. Leste en sak på nettet en gang at de hadde startet med lukte-kino. Og det skulle ikke forundre meg om dette ble realisert med tvene i hjemmet heller.
Min drømmetv? At den hører på alt jeg sier. Vil jeg skifte til TV2, sier jeg bare "tv2" istedenfor å bruke fjernkontrollen. Jeg vet ikke om dette finnes allerede? Noen som vet?



Se så stygge de var før!

3 kommentarer:

  1. Eg suns d hadde blitt ganske kjedelikt i lengden viss me sko sakt ka kanal me ville hatt liksom :p tenk viss du e håse da, se tar kje dataen kan du seie liksom ? :) Hehe, ja di va stugge før btw!

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Men tenk kor praktisk det e når du ikkje e håse da? Tenk at du ligge på sofaen og ikkje rekke bort te fjernkontrollen, så kan du barra ropa: "NRK!!!!!" :D

    SvarSlett